Hrabina jest znaną miłośniczka biżuterii, ma dużą kolekcję pierścionków, 40% ze złota,a 30% złotych pierścionków są z brylantami. Jaki procent całej kolekcji stanowią złote pierścionki z brylantami?



P.S. daje całe rozwiązanie

2

Odpowiedzi

2009-12-15T15:53:26+01:00
30%*0,4=0,3*0,4=0,12=12%
Odp.12% na pewno tak, bo miaam to yadanie sprawdyane
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:58:38+01:00
To Będzie tak
40% z całej kolekcji to złote pierścionki
30% z kolekcji złotych pierścionków
40%=0,4
30%=0,3
0,3*0,4=0,12=12%
Odp: Złote pierścionki z brylantami stanowią 12% całej kolekcji.