Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:59:50+01:00
1. Musisz się dowiedzieć dlaczego jesteś zaczepiany i co jest powodem zaczepek, łatwiej wtedy Ci zmienić swoje złe nawyki.
2. Podchodź do sprawy z dużym spokojem, to że Cię zaczepiają ma mały wpływ na twoje dalsze życie.
3. Szukaj pomocy u różnych źródeł.
4. Poczekaj aż kolegą znudzi się dokuczanie Tobie i skupią uwagę na innych osobach.
5. Porozmawiaj z kolegami, wytłumacz im że dana sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa.
6. Pokaż innym że jesteś mądry, zrób coś za co mogli by cię podziwiać.
7. Miej pewien dystans do ich głupiego zachowania.
8. Nie przejmuj się, może zaczepiają cię z zazdrosci?
9. Odłącz się od towarzystwa gdzie Cię zaczepiają.
10. Zignoruj wszystko, wszystkich, ich zachowanie świadczy o ich wychowaniu.

;PP
2009-12-15T16:02:56+01:00
Takie zaczepianie świadczy o tym, że ta osoba jest źle wychowana...

- Unikaj ich,
-Nie zaczepiaj ich,
-Nie dogaduj im,
-Nie prowokuj ich,
-Nie zwracaj na nich uwagi,
-Jeśli Cię biją lub krzywdzą powiedz o tym komuś komu możesz zaufać,
- Nie popychaj ich,
-Nie bij ich,
-Nie obrażaj ich przy nich,
-Świadczy to o tym ze ci zazdroszczą nauki lub czegoś innego,
- Nie przebywaj z tym towarzystwem ktoro cię zaczepia.
2009-12-15T16:11:22+01:00
* idź do dyrektora na skargę
*porozmawiaj z rodzicami
*porozmawiaj z psychologiem szkolnym
*postaw się im
*ignoruj ich zachowane
*anonimowo zgłoś się do poradni
*nie zatajaj tego przed bliskimi
*staraj się nie przebywać w ich towarzystwie
*nie wchodź im w drogę
*nie przejmuj się nimi i żyj dalej




- Informowanie dorosłych nie jest żadnym donoszeniem na kolegów, ale szukaniem pomocy. Sprawcy postępują źle, łamią normy i powinni ponieść odpowiednie konsekwencje.
- Nie jesteś skarżypytą, walczysz o bezpieczeństwo w szkole. Mówiąc o przemocy dorosłym, pomagasz także innym dzieciom, które spotyka to samo.
- Jeśli nikomu o tym nie mówisz – krzywdzisz siebie i chronisz sprawców