Odpowiedzi

2009-12-15T15:51:29+01:00
1. Te żółtoczerwone kwiaty są śliczne.
2.Warszawa jest na północ od Rzeszowa.
3. Cieżaróka jedzie autostradą
4. Tomek mógł iść wczoraj na plaże
5. Spokoj jest tylko wtedy, gdy jestem sam..
6. Arek zawrócił, ponieważ zapomniał kluczy.
2009-12-15T15:53:32+01:00
Ostatnio na zakupach mama pozwoliła mi kupić żółtoczerwone buty.
Na geografii nikt w mojej klasie nie wiedział, gdzie leży północ.
Przed moim blokiem zaparkowała kolorowa ciężarówka.
Jasio mógł iść do kina, ale skłamał swoim kolegom.
Dużo starszych ludzi lubi ciszę i spokój.
Tata mojej koleżanki zawrócił, aby móc oddać jej szkolne buty.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:56:17+01:00
1.dziś rano założyłam żółtoczerwone skarpetki w paski
2.na geografii poznaliśmy kierunki świata tj.: północ, południe, wschód, zachód
3.Ciężarówka to jedna z ulubionych zabawek mojego młodszego, niesfornego brata
4.-------------------
5.Ogarnął nas spokój kiedy dowiedzieliśmy się że nie będzie kartkówki z historii
6.-------------------