Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T15:56:43+01:00
Miłość Romea i Juli mimo jest młodzieńczą miłościa lecz bardzo wielka. Młodzi pochodzili z dwóch zwaśnionych rodów co było największą przeszkodą ich związku. Przed poznaniem siebie byli bardzo posłusznymi i ułożonymi ludzmi, podporządkowanymi woli rodziców. Lecz dla nich nie ważne było nazwisko, pochodzenie tylko to aby być razem. Sprzeciwili się woli opiekunów, potajemnie wzieli ślub.
4 3 4
2009-12-15T16:02:16+01:00
Romeo i Julia bardzo się kochali. Niestety, wszystko to skończyło się tragicznie. Ich rodziny były skłócone. Młode małżeństwo chciało ich pogodzić. Było to bez skutku. Rodziny nie chciały, żeby byli razem. Nic tego nie mogło zmienić. A zalotnik Julii - Tybalt? Nie poddawał się. Walczył i zginął przy niej.Zapewne on też stanąłby na przeszkodzie.
2 3 2