Odpowiedzi

2009-12-15T17:33:39+01:00
Pytania:
1. Jedna z wielu nowych form instrumentalnych i wokalnych-
Odp: Madrygał
2. Jeden z najpopularniejszych instrumentów renesansu.
Odp: Flet
3. Popularna pieśń renesansu- Amor na mszy...
Odp: porannej
4. Druga z wielu nowych form instrumentalnych i wokalnych.
Odp: pieśń
5. Popularny z motetów, pieśni i mszy- Wacław z ...
Odp: Szamotuł
6. ... Gomółka
Odp: Mikołaj
7. Ulubiony instrument renesansu.
Odp: lutnia
8. Flet- używany do gry ...
Odp: solowej
Hasło RENESANS
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T18:47:07+01:00
TWÓRCA którego nazwisko jest nie znane ANONIM
Jeden z najwibitniejszych kompozytorów renesamsu ORLANDO DI LASSO
Twórca śpiewnika Melodie na psał też polski zkim
pracował mikołaj gmółka JAN KOCHANOWSKI
Złoty wiek w kulturzer polskiej to wiek szesnasty
Kto napisał utwór pt. Missa Papae Marceli
GIOVANNI PERLUGI DE PALESTRINA
Akord złożony z trzech dżwięków TRoJDWIEK
Kto napisal Juy sie zmierzcha WACLAW Z SZAMOTUl
4 3 4