Odpowiedzi

2009-12-15T16:05:30+01:00
Obkwadratu=4*14=56 cm2
Obprostokata= (2*14)+(2*6)=40cm2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:05:36+01:00
Prostokąntną kartkę papieru o wymiarach 20cm x 14cm
rozcięto tak , że otrzymano kwadrat i prostokąt .oblicz obwody tych czworokątów.

obwód kwadratu obwód prostokąta
Ob = 4a Ob = 2a+ 2b

4* 14 = 56cm ob = 2* 6+ 2* 14
ob = 40cm
2009-12-15T16:07:10+01:00
Obwód prostokąta 2*20+2*14=68cm

kwadrat 14+14+14+14=56cm
prostokąt 6+6+14+14=40cm