Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:05:41+01:00
S + (narysuj ludzika, który coś maluje na kartce, dla ułatwienia rysunek możesz podpisać pytaniem "co robi?") + (narysuj cielę i obok przekreśl literę "e").

Wyjdzie:
S + TWORZY + CIEL
2 4 2
2009-12-15T17:40:19+01:00
STW OREK ZY GMUNT CIE LĘ
TAM GDZIE SĄ PAUZY MA BYĆ PRZEKREŚLONY WYRAZ
2009-12-15T20:33:34+01:00
<Stwór-rysunek,nie wiem jakiś goblin :P > ,ale przejdźmy do rzeczy:
<Stwór> -(minus)ór + orientacja -(minus)ientacja + <rzymianin> - (minus)mianin + <cielak> -(minus)ak
--------------------------------------------
Pozdrawiam xD