Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:04:22+01:00
Orlica pospolita- najbardziej pospolita paproć w Polsce, występuje wszędzie poza wysokimi górami

Wietlica samicza - W Polsce rośnie głównie w północnej części kraju, w Sudetach i Karpatach.
8 3 8
2009-12-15T16:05:13+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Wietlica_samicza proszę pierwszy link


http://pl.wikipedia.org/wiki/Orlica_pospolita drugi link :)
9 2 9