Odpowiedzi

2009-09-09T19:04:43+02:00
Weług mnie żeby dążyć do celu trzeba mieć dobre chęci. Najlepiej dążyć do celu przez wiarę i modlitwę.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T19:05:43+02:00
Aby w jak najlepszy sposob moc realizowac droge do mojego upragnionego celu musze zwracc uwage przede wszystkim na drogowskazy Drogowskazy to nic innego jak Przykazania Boże. Trzeba je przestrzegac i życ według ich zasad. Ale nie wysmiewac. Spelniac po prostu dobre uczynki wzgaledem blizniego, ale nie tylko.