Do podanych opisów dopasuj nazwy wymienionych poniżej miast:
Czarnobyl,Donieck,Kłajpeda,Odessa,Soligorsk,Wilno

a) główne miasto wielkiego zagłębia węgla kamiennego-............
b) duże skupisko Polaków na Litwie-...........
c)białoruski ośrodek przemysłu chemicznego,powstały na bazie złóż soli potasowych-......................
d) Znane uzdrowisko nad Morzem Czarnym

Pilneeeee!!! :D

3

Odpowiedzi

2009-12-15T16:06:08+01:00
A) Donieck
b)Wilno
c)Soligorsk
d)Odessa
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:08:26+01:00
A) główne miasto wielkiego zagłębia węgla kamiennego- Donieck
b) duże skupisko Polaków na Litwie- Wilno
c)białoruski ośrodek
przemysłu chemicznego,powstały na bazie złóż soli potasowych- Soligorsk
d) Znane uzdrowisko nad Morzem Czarnym - Odessa
2009-12-15T16:10:09+01:00
A)Donieck
b)Wilno
c)Soligorsk
d)Odessa