Odpowiedzi

2009-12-15T16:10:35+01:00
News - informacje, wiadomości
Cartoons - bajki dla dzieci
Soap Opera - seriale
Journalist - dziennikarz
Fim - film
Reality Show - program na żywo
Talk Show - Program gdzie się rozmawia
a Documentary - film dokumentalny
a Sports programme - program sportowy
a chat showy - program,. gdzie się rozmawia
Comedy - komedia
1 3 1
2009-12-15T16:11:56+01:00
-series
-News
-actor
-film
-Film music
-comedy
-horror
-concert relations
-commentators
-matches
-talkshows
-showman
-custom film
-cartoons
-cable TV
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:15:51+01:00
1. program - programme Tv
2. serial - serial
3. film - picture
4. czas wolny - free time
5. ekran - display
5. kino - cinema
6. aktor - actor
7. muzyka - music
8. wiadomości - news
8. bajka - cartoon
9. kanał - channel
10. przygoda - adventure
11. reklama -advert
12. sygnał - AIS
13. dźwięk - vox
14. kamera - cam
15. życie - life
16. wyzwania - defiance
2 5 2