Pomóżcie. Moja sis ma problemy i chciała, żebym wrzuciła jej zadanie. Rozwiążecie? Ja nie mam na to ani ochoty ani czasu:

WYBIERZ I PODKREŚL WŁAŚCIWE ZAKOŃCZENIA ZDAŃ:

-Wody oceanów znajdują się w BEZRUCHU/ NIEUSTANNYM RUCHU.
-Wiatr wiejący nad powierzchnią wody powoduje WYGŁADZANIE LUSTRA WODY/FALOWANIE.
-Wysokość fal zależy od PRĘDKOŚCI WIATRU/KIERUNKU WIATRU.
-Podczas huraganów wysokość fal mierzona od GRZBIETU JEDNEJ FALI DO GRZBIETU DRUGIEJ FALI/DOLINY FALI DO JEJ GRZBIETU może osiągać kilkanaście metrów.

3

Odpowiedzi

2009-12-15T16:07:10+01:00
-nieustannym ruchu
-fakowanie
-prędkości wiatru
- tego nie wiem
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:08:51+01:00
W pierwszym pytaniu bedzie "nieustanny ruch"
W drugim "falowanie"
W trzecim "wiatr"
W czwartym "dolina fali do grzbietu fali"
2009-12-15T16:13:16+01:00
1 . nieustannym ruchu
2 . falowanie
3 . prędkości wiatru
4 . dolina fali do jej grzbietu
1 5 1