Odpowiedzi

2009-12-15T16:16:00+01:00
Są to:
-kultura
-symbole narodowe
-rynek gospodarczy
-język
-świadomość narodowa
-terytorium
-historia
27 3 27
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T17:07:48+01:00
Społeczeństwo obywatelskie charakteryzuje się zdolnościa samoorganizacji i podejmowania działań bez impulsu ze strony instytucji państwowych- społ. jest autonomiczne wobec państwa. Członkowie tego społ. są świadomi potrzeb wspólnoty, dążą do ich zaspokajania, poczuwają się do odpowiedzialości za jego dobro, np. WOŚP, Solidarność.
Społeczeństwo obywatelskie nie jest zależne od demokracji;
17 4 17
2009-12-15T20:41:39+01:00
Język, kultura, symbole narodowe,rynek gospodarczy, działanie na rzecz kraju.
12 3 12