Odpowiedzi

2009-12-15T16:35:59+01:00
PRZEPIS NA NAJWSPANIALSZY PREZENT POD CHOINKĘ:
Do tony rodziny dodać 10 kg śmiechu, po czym wymieszać, dodać jedną ogromną szklankę miłości zmiksowaną z 1/2 kostki szczerości. Na koniec wszystko zapakować w 1 tonę pudełek na prezenty ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:44:00+01:00
Przepis na udane święta...

Posadź 1 tone rodziny na krzesłach następnie przyczep im 10 kg uśmiechu na twarz. Jako przekąskę na święta daj im 0,5 kostki szczerości. A pod choinkę wrzuć 1 tone prezentów. I koniec

Albo

Do durzej miski wrzuć 1 tone rodziny, potem dodaj 10 kg uśmiechu.Mieszająć powoli wlewaj 1 szklankę miłości i rostopione 0,5 kostki szczerości. Wymieszaj wszystko i na koniec posym masę 1 toną prezwntów.