Uzupełnij wniosek.

W wypowiedzeniach zawierających nieosobową formę czasownika zakończoną na -no -to nie ma informacji o .............. czynności. Takich wypowiedzeń używamy, gdy nie wiemy ....... czynność, lub gdy świadomie nie chcemy ujawnić ............ czynności.


W kropki proszę wpisać słowa.
Z góry dziękuje

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T16:18:01+01:00
1 o wykonawcy czynnosci
2 nie wiemy kto wykonuje czynnosc
3wykonawcy czynnosci ;))
67 2 67
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:19:19+01:00
Ja bym wpisala tak;

wypowiedzeniach zawierających nieosobową formę czasownika zakończoną na -no -to nie ma informacji o wykonawcy czynności.
akich wypowiedzeń używamy, gdy nie wiemykto wykonywal czynność, lub gdy świadomie nie chcemy ujawnić wykonawcy czynności.


;p moze i dobrzee
51 4 51