Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T19:23:12+02:00
Dane:
F=0,2098N
V=2cm³=0,000002 m³
Szukane:
G=gęstość=?
m=masa=?
g=przyciąganie ziemskie

F=m*g
m=F/g
m=0,2098N/10m/s²=0,02098 kg

G=m/V
G=0,02098 kg/0,000002 m³=10490kg/m³≈10500kg/m³
Odp.Ta gęstość odpowiada gęstości srebra.
  • Użytkownik Zadane
2009-09-09T21:38:40+02:00
Dane:
F=0,2098N=mg (g=10m/s^2) => m=0,02098kg
V=2cm³= 0,000002 m³
d=m/V
Szuk: d=?
Rozw:

d=m/V= 0,02098/0,000002
d=10500kg/m³ => taką gęstość ma srebro