Odpowiedzi

2009-12-15T16:26:28+01:00
Klikasz prawym na jakieś pliki i naciskasz Add to archive jeżeli masz Win.rar'a. Zgrać na płytke nie wiem co jeszcze
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:26:54+01:00
Program do kompresji plików – program do kodowania danych w taki sposób, aby zajmowały jak najmniej danych na dysku.

Współcześnie istnieje kilkadziesiąt formatów skompresowanych archiwów, z których najpopularniejszym jest ZIP, obsługiwany przez wszystkie dostępne aplikacje. Programy dostępne na rynku (freeware i shareware) obsługują różne zestawy formatów kompresji.

Programy do kompresji wykonują dwojakiego rodzaju czynności:

* służą ich posiadaczom do tworzenia własnych archiwów
* pozwalają otwierać archiwa otrzymane od innych osób lub pobrane z Internetu
2009-12-15T17:01:00+01:00
Do tego służą archiwizatory (np. 7-Zip, WinRAR, WinZip). Kompresują one plilki zmniejszając ich wielkość. Kompresja może być stratna lub bezstratna.
1 5 1