Odpowiedzi

2009-12-15T16:26:08+01:00
X - krótszy bok prostokąta
x+4 - dłuższy bok prostokąta

2x + 2(x+4) =32
2x + 2x + 8 = 32 / - 8
4x = 24 / ÷4
x = 6
6 + 4 =10

odp: ten prostokąt ma boki o długości 6 cm i 10 cm
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:27:13+01:00
32:4=8 cm
8+2=10cm
8-2=6 cm

Spr- 10-6=4 cm

Boki prostokąta wynoszą 10 i 6 cm
3 3 3
2009-12-15T16:27:38+01:00
Obw=32 cm
jeden bok - x
drugi - x+4
x+x+x+x+4+4=32
4x+8=32
4x= 24
x=6
jeden bok 6 drugi 10
1 5 1