Odpowiedzi

2009-12-15T16:29:12+01:00
13,12 w ewangeli w kosciele jakim ja bym mowiono o tym ze mamy byc ludzmi dobrymi hmmm dziecmi bozymi mamy byc posluszki itp;)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:32:27+01:00
1. Dobra Nowina, że wszyscy jesteśmy otoczeni czujną opieką Boga. On sam troszczy się o swoją winnicę tak bardzo, że posyła swojego Syna, aby pociągnąć do odpowiedzialności niesprawiedliwych dzierżawców.
2. Jeśli poprzez jakieś zadanie bądź urząd jesteśmy odpowiedzialni za siebie nawzajem, nie czyńmy tego tak, aby zagarnąć jak najwięcej pożytków dla siebie, ale przynieśmy je Bogu, dla Jego chwały oraz zbawienia całego świata.