Odpowiedzi

2009-09-09T19:24:18+02:00
Obywatelstwo, być obywatelem. Oznacza to że jesteś prawnym obywatelem danego kraju.


Obywatelstwo może tylko i wyłącznie przyznać prezydent RP.
2 3 2
2009-09-09T19:24:38+02:00
Obywatelstwo oznacza przynależność prawną do danego państwa

obywatelem państwa polskiego mozna stać się poprzez jego nadanie lub trzeba się w nim urodzić
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T19:29:42+02:00
1.Obywatelstwo więź prawna łączy osobę z państwem.
2.Żeby być obywatelem państwa polskiego trzeba mieszkać w Polsce przez 5 lat na podstawie zezwolenia na osiedlenie się i zezwolenia na pobyt.
3 4 3