Jakie to pomieszczenie/miejsce w szkole? Uzupełnij. Dopisz rodzajniki.

der C_ _ _ _t_ _r_ _ _
B _ _ _ _ _ t h _ _
P _ _ s _ _ _ _ f
E _ _ _ _ _ g
D _ _ _ _ _ _ _ _
K _ _ _ _ _ _ z _ _ _ _ _
S _ _ _ _ t _ _ _ _ t
K _ _ s t r _ _ m
T _ _ _ _ _ _ e
H _ _ _ _ _ _ _ _ _ r
T _ _ _ _ e
S _ _ _ _ p _ _ _ z

2

Odpowiedzi

2009-12-15T20:20:49+01:00
Der Computerraum
die Bibliothek
der Pausenhof
der Eingang
dxxxxxxxxnie moge odgadnac a moze -der Durchgang
das Klassenzimmer
das Sekretariat
der Kunstraum
die Toilette
der Hausmeister
die Treppe
der Sportplatz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T22:10:09+01:00
Der Computerraum
die Bibliothek
der Pausenhof
der Eingang
der Durchgang
das Klassenzimmer
das Sekretariat
der Kunstraum
die Toilette
der Hausmeister
die Treppe
der Sportplatz


;-) .Raczej jest Ok .^^.