Odpowiedzi

2009-12-15T16:35:12+01:00
Trzeba wykonywać specjalne ćwiczenia...:)
1 5 1
2009-12-15T16:34:32+01:00
1.Dbać o masę ciała( jeśli bd za dużo tkanki tłuszczowej, to może zwiększyć się ciśnienie krwi, i prowadzi to do zawałów serca i innych)
2.Prawidłowo się odżywiać
3.Prowadzić zdrowy tryb życia(aktywność fizyczna)
4.Najlepiej nie palić, a pić w umiarkowanych ilościach( delektować się)
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:35:04+01:00
 zaniechanie lub nie rozpoczynanie palenia tytoniu

 prawidłowe odżywianie

 regularne wykonywanie ćwiczeń fizycznych

 utrzymywanie prawidłowej masy ciała

 nie spożywanie alkoholu

 7-8 godzinny wypoczynek nocny

 systematyczne leczenie wszelkich schorzeń sercowych