Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:36:28+01:00
y= -7x + 2

wyznaczamy miejsce zerowe funkcji
x₀=(-b/a), czyli
a=-7, b=2

x₀=(-2/-7)
x₀=2/7 - miejsce zerowe funkcji
punkt przecięcia z osią X OX:(x₀;0) to (2/7;0)


punkt przecięcia z osią Y OY:(0;b) to (0;2)
2009-12-15T16:37:36+01:00
Y=-7x+2
0=-7x+2
x=2/7 z osią x prztnie się w miejscu (2/7, 0 )
y=-7*0+2
y=2 z osią y przetnie się w miejscu (0,2)