Lilli ist 13 Jahre alt und sehr sympatisch. Sie interessiertsich for allem fur Mode und Kleider. Sie ist sehr kreativ und energisch. Ihre Klamotten macht sie meistens selber. Sie naht uns auch Karnavalkostume. Ihre Liblingsfacher sind Geschichte und Kunst. Sie ist ziemlich klein und schlank, hat lange blonde Haare und blaue Augen.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:48:39+01:00
Lilli ma 13 lat i jest bardzo sympatyczna.(ona) Interesuje sie modą i sukienkami. (ona) jest bardzo kreatywna i energiczna. (ona) ciuchy robi przeważnie sama. (ona) robi też karnawałowe kostiumy. (ona) interesuje się historią i sztuką. Jest dość mała i szczupła, ma długie blond włosy i niebieskie oczy.
2009-12-15T16:55:28+01:00
Lila ma 13 lat i bardzo sympatyczni. ona interesuje się wszystkim wszystkim związanym z modą i ubraniami. Ona jest bardzo twórcza i energiczna . Swoje ubrania robi sama.ona też nam robi karnawałowe kostiumy.Jej ulubionymi przedmiotami jest historia i plastyka .Jona jest dość mała i smukła .Ma długie, blond włosy i niebieskie oczy :)