Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:36:47+01:00
Ja proponuje tą część z tekstem: Krokodyla daj mi luby"
;)
1 2 1
2009-12-15T16:38:01+01:00
No najważniejsze to wybranie sobie fragmentu z książki i nauczenie się go na pamięć. Następnie warto poćwiczyć śmieszne pozycje, wymawianie tak jak na filmie. Możesz skombinować stroje dla twojej grupy na przedstawienie, aby było ciekawiej.
1 1 1
2009-12-15T17:15:40+01:00
Według mnie najlepsza scena z Zemsty to ta z pisaniem tego listu .
Ale już nie pamiętam kto pisał . ;/
Miałam to na początku roku . ; )
1 2 1