Odpowiedzi

2009-12-15T16:36:30+01:00
Mozesz narysowac starsza kobiete z zakupami i jej zakupy odbierasz i idziesz z nia do domu.
babcie ktorej pomagasz dosc do domu lub gdzies
w hospicuj lezy kboeta a ty jej przyniesciesz herbate itp
20 3 20
2009-12-15T16:39:17+01:00
Narysuj takie dwie dłonie jedna w prawo druga w lewo i w tej dloni narysuj kule i w drugiej tez i w środku jedenj z kuli narysuj patrzebujących np. chorych a w drugiej narysuj ulepszony świat . Morał bedzie z tego taki ze trzeba pomagac potzrebujący a wtedy bedzie sie nam lepiej żyło . ;];]
27 3 27
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:42:14+01:00
Moim zdaniem możesz narysować/skopiować/wkleić np. twarze malutkich dzieci i podpisac że to dzieci z domów dziecka mam na myśli to ze możesz znaleźć na necie twarze biednych dzieci mam na myślisz pokrzywdzonych takich co płaczą mają potargane ubrana i dać opis Wysyłając ciuchy oraz zabawki do domów dziecka pomagasz tym którzy nie mają ciuchów nie mają rodzin, twój gest może zmienić ich życie wystarczy wasz najprostszy gest możesz wysłac zchodzone ubranie i tak Ci się nie przyda nie będziesz już w nim chodził a to dziecko które je otrzyma ma szanse na normalne funcjonowanie dostając rzeczy tobie zbędne, zastanów się zanim cokolwiek dobrego wyrzucisz na śmietnik.

Jeślij pomogłamto bardzo mi miło zrobiłam takie coś i pani łzy w oczach stanęły i dostałam 6 ;) Miło było Ci pomóc. ;P
29 4 29