Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:39:10+01:00
fruwałam na niebie
i widziałam ciebie
w obłokach fruwałam
i nawet sie nie bałam
bo dobrze to uczucie znałam
bo juz wiele razy je miałam
2009-12-15T16:39:01+01:00
Był sobie mały piesek złoty,
miał on na głowie czapeczkę w koty,
wszyscy się przestraszyli,
bo myśleli ,że się przymili,
a mały pies ugryzł się w łeb
bo chciał wystraszyć koty,
wszystko potem bolało go z tej nieudanej głupoty.
______________________
Trzy życzenia

Gdybym miała magiczną różdżkę,
I mogła spełnić trzy życzenia,
Byłabym bardzo szczęśliwa,
Ale miałabym dylemat.

Tylko trzy?
Trochę mało.
Marzeń więcej się zebrało.

Ale pierwsze wiem na pewno:
Chciałabym być królewną.
Mieszkać w zamku z wielką fosą,
Wszystko mi na tacy niosą.

Drugie? Hmmm... Pomyślę...
Chciałabym pływać jachtem po Wiśle.
Być ze sławą za pan brat,
I najbogatszą, to mój świat.

A trzecie życzenie?
To już porażka.
Bo ostatnie. To nie igraszka.

A więc chciałabym być zdrowa,
I już nigdy nie chorować.
I dać wszystkim innym zdrowie,
Niech każdy coś miłego powie.

To są moje trzy życzenia.
Ale gdzie są?
Ich tu nie ma!
Bo to tylko są marzenia,
Być może nie do spełnienia...
________________
Magia

Nie wierzysz w wróżki, Mikołaja?
Omija cię przy tym dobra zabawa!
Właśnie cień się jakiś mignie:
To Piotruś Pan się gdzieś tu wije!
Coś tu bardzo małego lata:
To wróżka, wstęgę magii przeplata!
Gruby, zmęczony pan się pokazał:
Uwierz w Świętego Mikołaja!
Tutaj wielki, błyszczący kapelusz:
Pewnie przeszedł Czarodziej Mateusz!
A dla pewności są rekwizyty:
Księga, portret, pióro, różdżka,
Czapka, balonik i duuuuża poduszka!
TERAZ UWIERZ KOLEGO MIŁY,
BO MAGIA JEST WSZĘDZIE,SKŁADA NAM WIZYTY!

Wszystkie moje :P
Sądze że temat "Ja w obłokach" chodzi o marzenia twoje :)
Jeżeli nie to :
Do nieba, do nieba
idę całe życie,
może kiedyś,
znajdę dobrą ulicę
i wkraczając w nią
przekroczę jego granicę...