Odpowiedzi

2009-12-15T16:39:57+01:00
Fikcja-jest to coś zmyślonego np. w książce każdy wie że to bujdy
kłamstwo-kłamstwo poznaje się po tym że osoba która jej się je mówi uważa że to prawda i nie ma pojęcia że rozmówca kłamie
4 5 4
2009-12-15T16:41:09+01:00
Kłamstwo jest to rzecz zmyślona przez mówcę inaczej bujda
a fikcja to wytwór wyobraźni użyty np. do napisania opowiadań

mam nadzieję że dobrze ;p
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:53:26+01:00
Kłamstwo jest bujdą zmyśloną poprzez rozmówcę, np po to aby przypodobać się rozmówcy, zyskać jego sympatię i szacunek gdyż zwykle nikt nie wie że ta osoba kłamie. Np. jedna osoba mówi do drugiej "to zadanie zrobiłam/łem sama/sam" a w gruncie żeczy nad zadaniem pracowała cała rodzina.

Fikcja to również bujda lecz łatwo się jej domyślic, używana jest zwykle w książkach, opowiadaniach lub innych historyjkach a takrze głównie w filmach. Przykładem jest np. przylot kosmitów na zeiemię

a więc kłamstwo zazwyczaj jest nie wyczuwalne i używane po to aby się przypodobac, a fikcja używana jest do zafascynowania czytelnika lub widza, np. podróż w czasie.

nie wiem czy się spodoba ale ja tak to rozumiem :)
3 4 3