Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T19:32:14+02:00
1. Nie musisz czekać, aż się ściągnie
2. Nie musisz ściągać dodatkowych generetorów kluczu produktu, które najczęściej zawierają wirusy (alternatywą są już podane na stronach)
3. Nie mogą Cie osądzić, że ściągasz nielegalne oprogramowanie i nie mogą Cie wsadzić za to do więzienia.
4. Nie musisz co chwile szukać jakichś zmodyfikowanych uaktualnień do oprogramowania, ponieważ oficjalne nie chcą działać.

Wystarczy?
2009-09-09T19:35:10+02:00
Na pewno 0 kłopotów,świadomość,że nie jesteś piratem ani hackerem.
Mam, nadzieję że pomogłem. Pozdrawiam
2009-09-09T19:41:32+02:00
Nawet jak policja zrobi ci wjazd na chate to i tak masz spokojną gitare o kompa hehe