Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T16:40:33+01:00
Odcinasz nogawki i zszywasz je jakas dratwa (mocne szycie musi byc). zwiazujesz na dole jak zwykly worek (tez mocno). wypychasz go piachem albo szmatami (z piachem jest bardzo twardy i przed napieprzaniem w niego lapkami trzzeba go obic jakims kijem... zeby zmiekl). ten z piachem jest twardszy do dolu. tzn. im nizej tym twardszy. ciosy na "glowe" so ok, ale na "korpus" juz jest twardo. troche rece bola. dla wzmocnienia mozesz wykonac dwa takie worki i jeden w drugi wsadzic i dopiero potem piach wsypac. ja mam pojedynczy to w szwach mi sie rozlecial jak przywalilem sierpa na "korpus"... (mozna sie podniecic jak sie worek rozwali). teraz owinalem go szeroka tasma i dalej nawalam...
zalatw sobie spodnie od jakiegos skate, bo od zwyklych spodni worek jest bardzo cienki (średnica 20cm).
drugi worek zrobilem dajac jedna nogawke w druga i piachu nasypalem... lzejszy niz taki dlugi (2 zszyte nogawki) - tez twardy.
no a moj 3 wrek to "gruszka" - pol nogawki z piachem na dlugim sznurze... to juz nie jest takie twarde tylko troche ciezkie. stajesz sobie np pod miejscem w ktorym przywiazany jest sznurek i ten woreczek na ciebie leci; no to ciach mu strzala i tak dalej...
2009-12-15T16:41:50+01:00
Weź stare łachy j zeszyj je do kupy i zostaw mały otwór i wsyp nim piasku albo waty
2009-12-15T16:50:48+01:00
Wez jakas skore lub jakis mocny material i zeszyj mocno ale nie do końca ;zostaw otwór. przewroc skore na droga strone i wsyp piasek z wata potem zszyj otwor.ja jeszcze bym owina wszystko jakas tasma aby sie nie rozlecialo nie?
no teraz narysuj gebe tego kogo nienawidzisz i waaaalnijj goo!!!
miłej zabawy!!! XD :) :D X)