Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:49:38+01:00
Bóg powinien być największym pragnieniem człowieka ponieważ On jako istota nieskończenie doskonała jest źródłem natchnienia i motywacji dla człowieka. Przez dążenie do Boga człowiek staje się doskonalszy i bardziej zdyscyplinowany dzięki modlitwie i dobrym uczynkom. Podążanie w kierunku Boga i zgodnie z jego wytycznymi sprawia że człowiek swoje ziemskie życie przeżywa w harmonii i poczuciem że miało ono sens. Natchnienie od Boga pomaga nam rozwiązywać wiele życiowych problemów i obrać właściwy kierunek na życiowych zakrętach. Bóg rozlicza nas z naszych poczynań w czasie naszego ziemskiego żywota w związku z czym musimy mieć świadomość że tylko on jest naszą szansą na wieczne zbawienie i pośmiertne życie w raju.
3 3 3
2009-12-15T16:52:57+01:00
Pierwszym a zarazem podstawowym pragnieniem człowieka jest pragnienie Boga (oglądania oblicza Stwórcy), które z natury rzeczy jest pragnieniem niespełnionym. Natomiast wypaczeniem czy też deformacją tegoż jedynego pragnienia są wszystkie pozostałe pragnienia rodzące się w człowieku. Takowe np. św. Paweł dzieli na: cielesne i duchowe. Lecz nie tylko my – ludzie – posiadamy pragnienia, bo przecież sam Bóg ma pragnienia w stosunku do każdego z nas i te pragnienia w sposób szczególny wyraził Jezus Chrystus.

2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T17:34:29+01:00
Bóg powinien być największym pragnieniem człowieka ponieważ On jako istota nieskończenie doskonała jest źródłem natchnienia i motywacji dla człowieka. Przez dążenie do Boga człowiek staje się doskonalszy i bardziej zdyscyplinowany dzięki modlitwie i dobrym uczynkom. Podążanie w kierunku Boga i zgodnie z jego wytycznymi sprawia że człowiek swoje ziemskie życie przeżywa w harmonii i poczuciem że miało ono sens. Natchnienie od Boga pomaga nam rozwiązywać wiele życiowych problemów i obrać właściwy kierunek na życiowych zakrętach. Bóg rozlicza nas z naszych poczynań w czasie naszego ziemskiego żywota w związku z czym musimy mieć świadomość że tylko on jest naszą szansą na wieczne zbawienie i pośmiertne życie w raju.
3 1 3