Odpowiedzi

2009-12-15T16:45:43+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:49:50+01:00
Wyrażenie "syzyfowa praca" wiąże się z mitem o Syzyfie, który został przez Bogów ukarany karą, która nie miała końca. Syzyf musiał wtaczać na górę ogromny głaz, a gdy wydawało się że jest już na szczycie góry, głaz staczał się na dół i cała praca się powtarzała.
Współcześnie wyrażenie to oznacza bezsensowną, bezcelową i nie mającą końca pracę.

1. Szukanie igły w stogu siana jest jak syzyfowa praca, lepiej pójśc do sklepu i kupić nową.

2. Syzyfową pracą jest próba naprawienia tej diody, lepiej będzie ja wymienić.
13 4 13