Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:05:56+01:00
Droga Aniu! <data, miasto>

Cześć! Jak się masz? Bo ja bardzo dobrze.W ostatnim liście pytałaś się mnie jaką książkę teraz czytam.Jej tytuł to "Akademia Pana Kleksa" napisana przez Jana Brzechwę.Z całego serca polecam ci ją, gdyż to bardzo przyjemna i ciekawa opowieść o Alojzym Niezgódce i dwudziestu trzech innych chłopcach umieszczonych w tytułowej akademii.Ale więcej Ci nie opowiem sama przeczytaj o ich przygodach.Serdecznie pozdrawiam!

<twoje imię >



Mam nadzieję ,że pomogłam ;D
53 4 53
2009-12-15T17:08:22+01:00
15.12.2009r miejscowość

Droga [ tu imię ]
Cześć! Chciałabym Cię zachęcić do czytania lektury pt. " Akademia Pana Kleksa" .
Kiedy zaczęłam czytać to od razu mi się ta lektura spodobała,
ponieważ występują w niej fantastyczne przedmioty i postacie.
Lubię tą książkę, bo jest ciekawe, jest wiele przygód dzieci i Pana Kleksa. Najfajniejsze dla dzieci z tej książki było to kiedy dostawali od p. Kleksa piegi, był to dla nich zaszczyt zresztą też bym chciała taki zaszczyt.
Mam nadzieje, że przeczytasz tą książkę bo warto, pozdrawiam Cię [ wpisz swoje imię ]


Pozdrawiam ;]
38 4 38
2009-12-15T17:59:29+01:00
Droga Aniu!

Na początku mojego listu chciała bym Cie zachęcić do przeczytania swietnej ksiazki "akadamia pana kleksa "
jest to bardzo fajna historia dwunastoletniego, niesfornego rudego Adasia Niezgódki, który zostaje umieszczony w tytułowej akademii wraz z dwudziestoma trzema innymi chłopcami – wszyscy o imionach zaczynających się na literę A. Opiekuje się nimi pan Kleks z pomocą Mateusza – uczonego szpaka, który wymawia jedynie koncówki wyrazow . Mysle ze Ci sie spodoba, mnie zaczarowala swojom opwiescia
Na końcu moje listu chcialam Cie jeszcze pozdrowic ! Zblizaja sie swieta wiec mowi Ci Wesołych Swiat

Ps: Do zobaczenia w wakacje ! :)
35 4 35