W koszyku jest mniej niż 100 jabłek . Jabłka te można podzielić po równo między 2,3 lub 5 dzieci nie można podzielić porówno po 4 dzieci.Ile jabłek jest w koszyku?Podaj wszystkie możliwości

2.Z trzech jednakowch kwadratów ułożono prostokąt,którego obwód wynosi 24 cm.Oblicz długoś boków prostokąta

3. Gąśienica chce dojść na szczyt słupa o wysokości 12m.W ciągu dnia wspina się o 5 m w górę,natomiast nocą osuwa się o 3m w dół.Po ilu dniach gąsienica znajdzie się na sczycie słupa ??

4. Oblicz niewiadomą liczbę :
[36x26-/34x24-1176:28/} :x= 12x54 -21x27

z rozwiązaniem

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T19:51:18+02:00
1)
Możliwe kombinacje to 30 i 90

2)
8x=24
x=3

3)po 5 dniach

1 dzień 5m
1 noc 2m
2 dzień 7m
2 noc 4m
3 dzień 9 m
3 noc 6m
4 dzień 11 m
4 noc 8m
5 dzień 12m

4)
(864-774)/x = 81
90x=81
x=1¹/₉
2009-09-09T19:51:34+02:00
1. 2*3*5=30 odp 30 i jej wielokrowności 60, 90
2. łącznie prostokąt tworzy 8 boków kwadratu czyli: 24/8= 3cm
3. piątego dnia [na logikę]
4. x=2
czwarte to czysta matematyka samo mnożenie, dodawanie i odejmowanie
2009-09-09T20:51:40+02:00
1 odp . 60 ja...
2.jeden 9cm a drugi 3 cm .
3.po6 dniach
4. a tego to ja juz nie wiem sama ;/