Odpowiedzi

2009-12-15T16:46:57+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:51:53+01:00
Najpierw musisz nauczyć się jezyka HTML. Dokumenty HTML można tworzyć w dowolnym edytorze tekstu, nawet w notatniku. Następnie plik trzeba zapisać z rozszerzeniem htm lub html. Potem gotowy kod trzeba umieścić w internecie na serwerze (hosting www) np. na onecie jest republika www. Najbardziej znany jest home.pl.
1 5 1
2009-12-15T16:55:02+01:00
Wejdź na kurshtml.pl tam masz wszytko kompleksowo i łopatologicznie wytłumaczone.