Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:52:32+01:00
Cześnik-nieśmiały,wybuchowy,nerwowy,skory do użycia broni,opiekuńczy,gościnny,energiczny,odważny,pamiętliwy,porywczy,patriota.
rejent-zawzięty,fałszywie pobożny,inteligentny,spokojny,opanowany,cierpliwy,nieprzenikniony,skryty,pamiętliwy,
7 4 7
2009-12-15T16:59:14+01:00
Cześnik Raptusiewicz
-cechy charakteru: ognisty temperament; wybuchowy; skąpy; raptowny; choleryczny temperament; przebiegły; nieśmiały wobec kobiet; nieobliczalny; sympatyczny; wyniosły
- wygląd zewnętrzny: chorowity; wysoki; stwarza wrażenie (mylne) zdrowego człowieka; tęgi

Rejent Milczek
- cechy charakteru: konsekwentny; twardy; flegmatyczny; chytry; zamknięty w sobie; inteligentny; opanowany; pozbawiony skrupułów; przebiegły; sprytny; hipokryta; niesympatyczny; intrygant
- wygląd zewnętrzny: chudy; drobny; średniego wzrostu
10 4 10