Odpowiedzi

2009-12-15T16:50:10+01:00
1.Ponieważ kocham tę książkę.
2.Lubię wszystko co jest związane z wampirami
3.Występuje w niej wątek miłosny
4.Grają śliczni aktorzy :*:*
5.Akcja jest ciekawa;]
6.Ta powieść jest BOSKA!!!
1 1 1
2009-12-15T16:51:07+01:00
Ja bardzo chciałabym się znaleść w książce pt Zmierzch ! < 33
Dlatego, że Chciałbym spotkać prawdziwe wampiry i jeśli była by taka możliwość chciałabym się nim również stać... Stać się idealnym chłowiekiem i idealnym wyglądzie i mieć takiego wspaniaałego męża jakim jest Edward ! Mieć takie zdolności jak rzewidywanie przyszłości i czytanie w myślach. Przeżywać takie ciekawe przygody jakie przeżyła Bella ! Mieć taką zarąbistą rodzine. Moim marzeniem było by wystąpić w tej ksiązce.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:53:19+01:00
Chciała bym się tam znaleść gdyż ,świat ten jest całkiem odrębniony od naszego.Można spotkać tam postacie fantastyczne typu wampiry .Świat przedstawiony jest o wiele ciekawszy i zaskakujący,postrafi intrygować nas .
Można przeżyć wiele ciekawych i niezapomnianych przygód .


takie coś wymyśliłam mam nadzieje że pomoglam ;]
1 2 1