Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T19:45:20+02:00
Konserwacja systemu to jak nie inaczej czyszczenie systemu i dbanie o niego aby nie dostały się złe szkodniki na dysk twardy komputera. Programy jakie mogą temu zapobiec są : programy antywirusowe, antyspyware, antyspamowe,
Zapory sieciowe (firewalle).
2 5 2
2009-09-09T21:28:06+02:00
Konserwacja to inaczej: Porządkowanie dysku, Harmonogramu zadań, Kreator konserwacji systemu. Dodawanie i usuwanie elementów systemu Windows.

Polecam programy:

PC Inspector fs guard 3.22 -
PC Inspector task manager 3.1
Process Explorer 10.21
CCleaner 1.41.544
Autoruns 8.70
RegAlyzer 1.5.5
HeavyLoad 2.3
O&O Defrag 2000 Freeware 3.5.562
XP-AntiSpy 3.96-4
Tweak UI 2.10
Autoruns 8.61
RegSupreme Pro 1.4.0.48

2 5 2