Sprężyna wydłużyła się o 4 cm, jeżeli działa na nią siła o wartości 2N. Jeżeli na nią działa siła o wartości 4N, to wydłużenie sprężyny wynosi 8 cm. O ile wydłuży się sprężyna, jeżeli działa na nią siła o wartości 3 N ?

Wskazówka: narysuj wykres zależności wydłużenia sprężyny od wartości działającej na nią siły i odczytaj z niego szukane wydłużenie sprężyny.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T16:56:34+01:00
2009-12-15T16:58:04+01:00
Odp.:6cm

8cm
6cm
4cm
2cm
0cm ....................................................................................
1N 2N 3N 4N 5N

jak takkie cos narysujesz to musisz poprwadzić linie

a zapomniałam zgadzam sie z JaQ....(tym co wczesniej rozwiązał)
tamte działania sa poprawne
2009-12-15T17:00:16+01:00
Chyba o 6 cm ; ].
Bo 4cm:2N= 2 cm
8cm: 4N= 2cm
a 3*2= 6 ; ]

:*