Odpowiedzi

2009-12-15T16:58:09+01:00
Okazywać miłosierdzie i praktykować nauki Chrystusa w codziennym życiu. W każdych, nawet najmniejszych czynnościach.
3 2 3
2009-12-15T16:59:08+01:00
-miłością
-głoszeniem ewangeli
-być utrziwym wobec boga
-mieć do boga szaczunek
-nasladować go
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:00:24+01:00
Ludzie mogą dowieść wiarę w Boga okazując to modlitwą, uczestniczeniem w życiu kościoła , jednoczeniem się, wykazywanie dobrych chęci w pomocy innym, przestrzeganiem 10 przykazań jak i również innych modlitw. wykazują również poprzez to że uczęszczają do spowiedzi i komunii świętej.
Okazują swoją wiarę poprzez przyjmowanie i uzupełnianie sakramentów świętych:
m.in chrzest , bierzmowanie, małżeństwo. W ten sposób pokazują że są pojednani z Bogiem i wypełniają jego wolę.
5 4 5