Odpowiedzi

2009-12-15T17:00:03+01:00
Babciu życzę Ci z całego serca:
zdrowia
szczescia
dlugiego zycia.....ble ble ble...
Tego życzy ci twoja kochana wnuczka/wnuk...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:01:54+01:00
Z okazji zbliżajacych się świąt Bożonarodzeniowych zyczę ci kochana babciu duzo szczęscia zdrowia,wytrwałości. Aby nigdy z twojej twarzy nie znikał ten piękny usmiech. Dziękuje ci za tą pyszną szarlotkę która mi robisz zawsze jak przyjezdzam do ciebie. Postanowiłam poprawic swoje wyniki w nauce;]
pozdrawiam Kinga