Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:00:41+01:00
Krzysztof Kwiatkowski
Jolanta Fedak Ministerstwo
Cezary Grabarczyk
Aleksander Grad
Katarzyna Hall
Bogdan Klich
Barbara Kudrycka
Jacek Rostowski
Ewa Kopacz
Maciej Nowicki
Marek Sawicki
Radosław Sikorski
Bogdan Zdrojewski
Michał Boni
Waldemar Pawlak
2009-12-15T17:08:46+01:00
1Donald Tusk premier
2Jolanta Fedak
3Cezary Grabarczyk
4Aleksander Grad
5Katarzyna Hall
6Bogdan Klich
7Barbara Kudrycka
8Jacek Rostowski
9Ewa Kopacz minister zdrowia
10Maciej Nowicki
11Marek Sawicki
12Radosław Sikorski
13Bogdan Zdrojewski
14Waldemar Pawlak
2009-12-15T17:16:49+01:00
Donald Franciszek Tusk
Waldemar Pawlak
Grzegorz Schetyna
Jerzy Miller
Elżbieta Bieńkowska
Zbigniew Ćwiąkalski
Andrzej Czuma
Krzysztof Kwiatkowski
Mirosław Michał Drzewiecki
Adam Leon Giersz
Jolanta Fedak
Cezary Stanisław Grabarczyk
Aleksander Grad
Katarzyna Hall
Bogdan Klich
Ewa Bożena Kopacz
Barbara Kudrycka
Maciej Nowicki
Jacek Rostowski
Marek Wacław Sawicki
Radosław Tomasz Sikorski
Bogdan Zdrojewski