Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:09:53+01:00
3x-2b=4a
3x=4a+2b
x=(4a+2b)/3


x/c+a/b=t / *cb
bx+ac=cbt
bx=cbt-ac
x= (cbt-ac)/b


V=abc
b=V/(ac)


P=6a²
a²=P/6
a=√(P/6) -- całość pod pierw.

wyznacz:r.
V=1/3 pi kwadratH --> Ale tu nie mam r ...

Chyba, że taki miał być wzór:
V=1/3 πr²H
3V=πr²H
3V/πH=r²
r=√(3V/πH) -- wszystko pod pierwiastkiem :)

1 5 1
2009-12-15T17:13:39+01:00
X_c+a_b=t
t=x_c+a_b/*b
tb=b*x_c+a/*c
tbc=bx+a/:b
tc=x+a
x=tc-a