Krzyżówka. xdd
1.nazwa okresu w sztuce, który bezpośrednio poprzedził barok.
2.Genialny rzeźbiarz i architekt włoski.
3. Główna cecha kompozycji barokowych.
4.Jest tam słynny pałac z ogrodem rezydenta króla Jana III Sobieskiego.
5.Wypukłe, stiukowe ornamenty
6.Aniołek znad gzymsu

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:22:14+01:00
1.renesans albo manieryzm
2.giovanni bernini
3.-
4.-
5.sztukateria
6.putto
9 2 9
2009-12-15T19:18:09+01:00
1.renesans
2.Giovanni Bernini
5.sztukateria
6.putto
10 1 10