Odpowiedzi

2009-09-09T19:57:30+02:00
Zyski:
-poznali dobro i zło
Straty:
-kobiety muszą rodzić w cierpieniu
-kobiety podlegają mężczyznom
-ludzie muszą sami starać się o pożywienie
2009-09-09T20:16:43+02:00
Zyski:
-samodzielne rozroznianie dobra i zla
-swiadomosc o sobie
-
-
straty:
-samodzielne i trudne zdobywanie pokarmu
-poznanie zla
-odebranie wieczego zycia
-wiedza czlowieka o sobie


wiecej niec mi do glowy nieprzychodzi ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T20:27:35+02:00
Zyski:
-wiedzieli co to zło i dobro
-zaczęli czuć emocje i inne uczucia , np. wstyd,
-rozrurzniali uczucia , emocje
-byli samodzieli i odpowiedzialni za siebie

straty:
-musieli na siebie pracować
-ewa musiała rodzić dzieci w bólach
-zaczęli chorować
-narażeni byli na niebezpieczeństwo ze strony zwierząt
-stracili życie wieczne w niebie
- stracili bycie razem z Bogiem