Potrzebuję narysowąc ulotkę o ogranizeniu zanieczyszczania srodowiska(lub poprzesyłąć mi dane co mogła bym napisać na tej ulotce i obraki)lub przełść mki obrazek z gotowa ulotką można poiszukać na necie tylko szybko daje tylko 19pt bo więcej nie mam

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:12:28+01:00
W związku ze zmniejszeniem zanieczyszczeń prosimy o:
* Nie mycie samochodów w rzekach , czy strumieniach!
* Segregowanie odpadów!
* Wyrzucanie śmieci do odpowiednich pojemników
* Używania jak najwięcej produktów wtórnych
* Zaprzestania produkcji fabryk(jeśli to możliwe)
Dziękuję w imieniu środowiska.

To możesz tam napisać :))
Mam nadzieję, że pomogłam
1 5 1
2009-12-15T17:13:34+01:00
Możesz napisać takie hasło:
STOP ZANIECZYSZCZANIU ŚRODOWISKA!!!
Pod spodem naklej jakies rysunki z odpadami i w ogóle i napisz w różnych miejscach takie argumenty:
- Plastiki rozkładają się nawet 500 lat
- śmieci psują estetyke otoczenia
-segregujmy odpady
- chrońmy środowisko przed dziura ozonową
- juz niedługo cały świat będzie wysypiskiem śmieci
1 5 1