Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:11:24+01:00
Z próżnego i Salomon nie naleje oznacza, że z niczego ( z 0) nie będzie się dało zrobić czegokolwiek.

Pozdrawiam ;)
44 4 44
2009-12-15T17:10:56+01:00
"Z próżnego i Salomon nie naleje" - nikt niczego nie zrobi, jeżeli nie dysponuje odpowiednimi środkami
41 4 41
2009-12-15T17:11:49+01:00
Ze jezeli czegoś nie umiesz to tego nie zrobisz choćbyś nie wiadomo jak sie starał ..
136 1 136