Odpowiedzi

2009-12-15T17:12:50+01:00
KORZENIE SPICHRZOWE
KORZENIE KURCZLIWE
KORZENIE PODPOROWE
KORZENIE CZEPNE:
KORZENIE POWIETRZNE:
KORZENIE ODDECHOWE:
HAUSTORIA czyli SSAWKI:
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:14:28+01:00
Korzenie spichrzowe (np. marchew,burak,rzodkiewka)
Korzenie podporowe i oddechowe (np. korzenie cypryśnika błotnego)
Ssawki (np.jemioła)
Korzenie powietrzne ( występują np. u storczyka)
Korzenie czepne ( np. korzenie bluszczu)