Odpowiedzi

2009-12-15T17:20:02+01:00
1.Zdrowe odżywianie
2.Picie soków z wyciskanych owców
3.Zażywanie witamin w formie owoców,warzyw lub tabletek ustnych i rozpuszczalnych.
4.aktywność fizyczna
5.wysypianie się
6.Ubiór zgodny do pogody
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:28:47+01:00
Odporność nabyta może być wynikiem:
- otrzymania drogą łożyskową lub z mlekiem matki ciał odpornościowych (przeciwciał),
- wytworzenia przeciwciał pod wpływem wstrzyknięcia osłabionych lub zabitych bakterii ( szczepienia ochronne),
- podania gotowych przeciwciał wytworzonych w innym ustroju (surowica odpornościowa),
- wytworzenia przeciwciał w odpowiedzi na wniknięcie bakterii chorobotwórczych (choroba zakaźna).
3 3 3