Odpowiedzi

2009-12-15T17:21:21+01:00
2,4 dm=24cm
24cm-4cm=20cm
P=20cmx9,6cm/2=96cm²
96cm²x2=192cm²
192cm²:24cm=8cm
Odp: Ta wysokość ma 8 cm.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:22:31+01:00
Mozemy trojkąt rownoramienny podzielic wzdluz wysokosci do podstawy . powstanie dzieki temu trojkat prostokątny , i wysokosc bedzie jednym z bokow tego trojkata. obliczamy ja z twierdzenia pitagorasa
x²+12²=20²
x²=400-144
x²=256
x=16
wysokosc tego trojkata to 16 cm